Tilfredshedsundersøgelse resultat.

19. november 2018

Vi er stolte og meget taknemmelige

En ny kundeundersøgelse, som analysefirmaet Datamind har foretaget for Finanssektorens Uddannelsescenter, viser nemlig, at Frøslev-Mollerup Sparekasse ligger højt på listen over at have de mest tilfredse og loyale kunder i landet.

Faktisk ligger Sparekassen mellem de øverste 5 blandt 33 institutter, hvad angår både privat og erhverv.

Den personlige relation til vores kunder har altid været prioriteret højt i Sparekassen og vi tolker undersøgelsesresultatet som en kvittering for ar det er den rigtige prioritering. Der er ingen tvivl om, at det er i det personlige møde med kunden, at vi virkelig viser vores værd. Vi skal selvfølgelig også være stærke på de digitale områder, hvorfor vi også er stolte over fine resultater på netop spørgsmålene vedr. netbank, mobilbank og digitale løsninger.

Vi glæder os også over at mere end 9 ud af 10 kunder vil anbefale os til andre. Den bedste reklame vi kan få er tilfredse kunder.

”I en tid hvor store dele af sektoren er udsat for hård kritik, varmer vi os naturligvis ved resultatet af kundeundersøgelsen” siger Frank Bertelsen og tilføjer: ”Jeg ved mine kolleger dagligt lægger sig i selen for at servicere vore kunder på bedste vis. Når det så kan aflæses så klart i undersøgelsen, så bliver jeg da både glad og stolt på deres og Sparekassens vegne.

Måske får vi også kredit for at gå imod strømmen, hvor mange vælger at lukke deres betjente kasser, vælger Frøslev-Mollerup Sparekasse at holde disse åbne. Vi synes det er vigtigt at kunder stadig kan blive personligt betjent ved kassen og mener stadigt der er behov for at yde denne service og ikke kun tænke på at spare lønninger frem for service.